logotyp

7. A

DŮLEŽITÉ INFORMACE K ZÁVĚREČNÉMU TÝDNU - 22.6.

Vážení rodiče a žáci,
ve středu nebo ve čtvrtek dle rozdělení do skupin proběhne kontrola vyklizení šatních skříněk
NUTNOST: vzít s sebou ŽÁKOVSKOU KNÍŽKU!
Pátek 26.6. - ukončení školního roku
- všichni ve třídě do 8 h, vydání vysvědčení do 8.45 h
- všichni žáci musí mít roušku
- žáci, kteří nedocházeli v rámci skupin, musí v den vysvědčení donést čestné prohlášení!!!  a při převzetí vysvědčení odevzdají též žákovskou knížku
- v 9.00-11.00 výdej obědů pro přihlášené žáky ve školní jídelně (přihlásit se lze prostřednictvím www.strava.cz      nejpozději do středy 24.6.2020)
Pondělí 29.6. a úterý 30.6. - ředitelské volno
S pozdravem, tř. učitelka

Přírodopis

17.5. Text úkolů (11 )17.5. Text úkolů (11 )

17.5. Zápis šupinatí - ještěři  (11)17.5. Zápis šupinatí - ještěři (11)

17.5. Zápis šupinatí hadi    (11)17.5. Zápis šupinatí hadi (11)

17.5.  Prac.list želvy  , krokodýli (11)17.5. Prac.list želvy , krokodýli (11)

13.4._Text - Ryby    (7)13.4._Text - Ryby (7)

13.4._Zápis -Ryby    (7)13.4._Zápis -Ryby (7)

13.4._Prac. list ryby obec.  (7)13.4._Prac. list ryby obec. (7)

13.4._prac. list chov ryb   (7)13.4._prac. list chov ryb (7)

13.4._Prac. list -sladkovodní ryby 1  (7)13.4._Prac. list -sladkovodní ryby 1 (7)

13.4._Prac. list -sladkovodní ryby 2   (7)13.4._Prac. list -sladkovodní ryby 2 (7)

18.3._zápis_Opak.soust. dok.  ( 1 )18.3._zápis_Opak.soust. dok. ( 1 )

18.3._Ostnokožci   ( 2 )18.3._Ostnokožci ( 2 )

18.3._Ostnokožci - zápis  ( 2 )18.3._Ostnokožci - zápis ( 2 )

27.3._zápis_Materiály - nová učebnice   ( 3 )27.3._zápis_Materiály - nová učebnice ( 3 )

23.3._Strunatci_Prac. list ( procvičovací )     ( 4 )23.3._Strunatci_Prac. list ( procvičovací ) ( 4 )

23.3._text_úkolů_Strunatci      ( 4 )23.3._text_úkolů_Strunatci ( 4 )

23.3._Strunatci - zápis     ( 4 )23.3._Strunatci - zápis ( 4 )

31.3._text_úkolů_Kruhoústí a paryb    ( 5 )31.3._text_úkolů_Kruhoústí a paryb ( 5 )

2.5._Text úkolů - Obojžovelníci    (9)2.5._Text úkolů - Obojžovelníci (9)

31.3._Kruhoústí a paryby - zápis      ( 5 )31.3._Kruhoústí a paryby - zápis ( 5 )

2.5._Zápis - obojživelníci     (9)2.5._Zápis - obojživelníci (9)

4.4._Text - úkoly  (  6 )4.4._Text - úkoly ( 6 )

2.6._Text - úkoly     (13)2.6._Text - úkoly (13)

4.4._Pracovní list  -  Hmyz s proměnou  dokonalou (6)4.4._Pracovní list - Hmyz s proměnou dokonalou (6)

2.6._zápis ptáci -  vnější stavba   (13)2.6._zápis ptáci - vnější stavba (13)

4.4._prac. list - včela !!  - vyplnit a zaslat zpět  II.    ( 6 )4.4._prac. list - včela !! - vyplnit a zaslat zpět II. ( 6 )

2.6._zápis - vnitřní stavba těla ptáků   (13)2.6._zápis - vnitřní stavba těla ptáků (13)

2.6._zápis - chování ptáků  (13)2.6._zápis - chování ptáků (13)

2.6._prc. vývoj. znaky ptáků   (13)2.6._prc. vývoj. znaky ptáků (13)

2.6._prc. Vznik a vývoj  (13)2.6._prc. Vznik a vývoj (13)

2.6. prac. list -plazi   !!!   poslat zpět  (13)2.6. prac. list -plazi !!! poslat zpět (13)

13.6._prc. - ptáci_dravci a sovy    (14)13.6._prc. - ptáci_dravci a sovy (14)

13.6._prc. - ptáci_mokřadní ptáci    (14)13.6._prc. - ptáci_mokřadní ptáci (14)

13.6._prc. - ptáci_mořští ptáci    (14)13.6._prc. - ptáci_mořští ptáci (14)

13.6._prc. - ptáci_vodní ptáci    (14)13.6._prc. - ptáci_vodní ptáci (14)

13.6._prc. - ptáci_vznik a vývoj   (14)13.6._prc. - ptáci_vznik a vývoj (14)

13.6._úkoly    (14)13.6._úkoly (14)

13.6._Zápis_Ptáci     (14)13.6._Zápis_Ptáci (14)

25.4._text úkolů   ( 8 )25.4._text úkolů ( 8 )

25.4._Pracovní list strunatci  ( 8 )25.4._Pracovní list strunatci ( 8 )

učebnice_01_Obojživelníci 1 - uč. - str 22učebnice_01_Obojživelníci 1 - uč. - str 22

učebnice_02_Obojživelníci 2 - uč. - str 23učebnice_02_Obojživelníci 2 - uč. - str 23

učebnice_03_Naši obojživelníci 1 - uč. - str 24učebnice_03_Naši obojživelníci 1 - uč. - str 24

učebnice_04_Naši obojživelníci 2 - uč. - str 25učebnice_04_Naši obojživelníci 2 - uč. - str 25

učebnice_05_Plazi 1 - uč. - str 26učebnice_05_Plazi 1 - uč. - str 26

9.5._prc. - plazi    (10)9.5._prc. - plazi (10)

učebnice_06_Plazi 2 - uč. - str 27učebnice_06_Plazi 2 - uč. - str 27

9.5._Text úkolů    (10)9.5._Text úkolů (10)

učebnice_07_Želvy a krokodýli 1 - uč. - str 28učebnice_07_Želvy a krokodýli 1 - uč. - str 28

9.5._Zápis_Plazi (+ želvy, krokodýli)   (10)9.5._Zápis_Plazi (+ želvy, krokodýli) (10)

učebnice_08_Želvy a krokodýli 2 - uč. - str 29učebnice_08_Želvy a krokodýli 2 - uč. - str 29

9.5._prc_Ryby     (10)9.5._prc_Ryby (10)

učebnice_09_Šupinatí_ještěři a hadi 1 - uč. - str 30učebnice_09_Šupinatí_ještěři a hadi 1 - uč. - str 30

učebnice_10_Šupinatí_ještěři a hadi 2 - uč. - str 31učebnice_10_Šupinatí_ještěři a hadi 2 - uč. - str 31

učebnice_11_Cizokrajní ještěři a hadi 1 - uč. - str 32učebnice_11_Cizokrajní ještěři a hadi 1 - uč. - str 32

učebnice_12_Cizokrajní ještěři a hadi 2 - uč. - str 33učebnice_12_Cizokrajní ještěři a hadi 2 - uč. - str 33

učebnice_str_8-21učebnice_str_8-21

učebnice_str_34-59učebnice_str_34-59

20.6._Úkoly    (15)20.6._Úkoly (15)

20.6._prc. - ptáci_lesní stromoví ptáci   (15)20.6._prc. - ptáci_lesní stromoví ptáci (15)

20.6._prc. - ptáci_ptáci břehů tekoucích vod   (15)20.6._prc. - ptáci_ptáci břehů tekoucích vod (15)

20.6._prc. - ptáci_ptáci okraje lesa, křovin a otevřené krajiny   (15)20.6._prc. - ptáci_ptáci okraje lesa, křovin a otevřené krajiny (15)

20.6._prc. - ptáci_ptáci otevřené krajiny   (15)20.6._prc. - ptáci_ptáci otevřené krajiny (15)

20.6._prc. - ptáci_ptačí obři a trpaslíci   (15)20.6._prc. - ptáci_ptačí obři a trpaslíci (15)

24.5._prc - Obojživelníci_ZASLAT ZPĚT  (12)24.5._prc - Obojživelníci_ZASLAT ZPĚT (12)

24.5._prc. - Cizokrajní ještěři a hadi   (12)24.5._prc. - Cizokrajní ještěři a hadi (12)

24.5._Text úkolů  (12)24.5._Text úkolů (12)

24.5._ZÁPIS_Cizokrajní ještěři a plazi   (12)24.5._ZÁPIS_Cizokrajní ještěři a plazi (12)

2.6._zápis - vnější stavba ptáků2.6._zápis - vnější stavba ptáků

2.6._prc. - ptáci_chování ptáků2.6._prc. - ptáci_chování ptáků

Čtení - práce s textem

Čítanka - str.97 - 99 (vypracuj odpovědi na výše uvedené otázky do sešitu Čtení-sloh)
1.Napiš synonyma (slovo podobného významu) ke slovům:                         prostý - ______, hnětánek- _______, humna- ________
2.Proč nechtěl být Honza prostým člověkem, ale pánem? (svými slovy)
3.Najdi si překlad těchto 3 slov v latinštině:HOUBY,ROSTLINY a ŽIVOĆICHOVÉ 
4.Honza si nabral do kapes hnětánek a šel do světa učit se latinsky. - nad každé slovo napiš číslici slovního druhu a podtrhni slovo, na které se ptáme otázkou JAK? (o který slovní druh se jedná?)
5.Ze strany 97 vypiš všechny číslovky.
6.Na str.98 najdi 3 slova citově zabarvená - hanlivá
7.Najdi první souvětí na str.99 a napiš jeho větný vzorec
8.Jaký by měl být podle tatínka Honzík? (vyjádři 2 příd.jmény z textu)
9.Mluvil Honzík opravdu latinsky?
10.Jak nakonec Honzu vyléčili? (svými slovy)
11.Znáš jinou pohádku o Honzovi?
12.Rozlušti tuto větu:"Jápatipiněpecopořepeknupu."                                                     (zkus jinou větu podobně zašifrovat)
                      

Mgr. Blanka Nováková ( učebna 306 )

7. A1. 2. 3.4.5.6.7.
pondělí mčj aj př  
úterýhv tv čj prI/prpř  
středačj aj vko  
čtvrtekvv vv tv zčj  
pátekaj čj pč pč  

VÝTVARNÁ VÝCHOVA

Pomůcky do Vv:
- malý nelinkovaný sešit č.560, tužka č.2, pastelky, slabá černá fixa (ne lihová), pokrytí lavice (noviny, ubrus nebo igelit)
- donést 60,-Kč (na žáka / rok) - z vybraných peněz proveden hromadný nákup výkresů a dalšího výtvarného materiálu (barvy, tuše, apod.)

MATEMATIKA


Český jazyk

!!PÁTEK 13.9. 2019 - TEST -opakování podstatných jmen.

LVK

Základní škola Palachova, Žďár nad Sázavou
Přihlášení
  • image 234
  • image 232
  • image 230
  • image 227
  • image 226
  • image 218
  • image 217
  • image 239
  • image 238
  • image 237
  • image 236
  • image 235

Created by © 2019 -2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy