logotyp

5. C

Mgr. Jitka Maršounová

Podzimníček

PodzimníčekSlunce už líně mhouří víčka
a podzim stojí za vrátky.

V době výuky on-line si děti nasbíraly přírodní materiál nebo dostupný materiál z domácnosti a vyrobily skřítky PODZIMNÍČKY. Ve fotodokumentaci jsou prezentovány finální výroky a mnohdy i s pracovním postupem.



Volné chvíle v době on-line výuky

Učit, učit, učit...to opravdu není naše motto!
Důležité je také, v této nelehké době, vzít rodinu a jít na procházku do lesa, hrát si se svými domácími mazlíčky, malovat a nebo také něco dobrého upéct. Dokonce můžeme ve volném čase udělat prezentaci o klokanech, jako naše Anička.

Anglický jazyk

Anglický jazykNa odkaze níže naleznete vždy nové 'workout video'.

ODKAZ ZDE

72 hodin

72 hodin

Pomáhám, protože chci   - mít dobrý pocit z čistého města
                                    - aby příroda byla čistá
                                    - mít dobré ovzduší
                                    - žít v lepším světě
                                    - dýchat čistý vzduch
              

Hudební výchova trochu jinak

Hudební výchova trochu jinakA něco z hudební výchovy v naší třídě.
Pohybová reakce dětí na úryvek z cyklu Obrázky z výstavy M. P. Musorgského.
Obměna: pohyb s orffovským instrumentářem.
Využití švihadel jako zástupné rekvizity. Výhodou švihadla je vytváření originálních tvarů včetně kreativního pohybového reagování. Děti využily poslechu úryvek skladby P. J. Čajkovského: Trojka.

Projekt dopravní výchovy

Projekt dopravní výchovyCyklista:
Cyklista se rychle blíží,
zvládá cestu bez potíží.                                      
Klikatá je jeho cesta
míjí vesnice a města.
Krásná přilba zdobí hlavu.



Vzdělávací cíl projektu byl:
Chodíme, jezdíme a cestujeme podle pravidel.
Projekt byl zaměřen na povinnou i doporučenou výbavu kola, způsob jízdy cyklisty, přednost na křižovatce, která nemá značkami značenou hlavní pozemní komunikaci. Do projektu byl zařazen příběh "Helma". Děti navrhovaly varianty řešení, strategie a rizika, odpovědi na otázky. K poznávání dopravních značek pomohl výukový program. Na závěr děti rozhodovaly o správných řešeních v dopravní soutěži a psaly sebehodnocení.
Celý projekt se dětem líbil, nic by v něm neměnily.

Dopravní výchova

Základní škola Palachova, Žďár nad Sázavou
Přihlášení
  • image 238
  • image 237
  • image 236
  • image 235
  • image 234
  • image 232
  • image 230
  • image 227
  • image 226
  • image 218
  • image 217
  • image 239

Created by © 2019 -2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy